Kde nakupujem?

By Nicolette Lear - augusta 12, 2018

Polka augusta je čoskoro za nami a ani sa nenazdáme a budú nás vítať sychravé chladné rána. Koniec  leta znamená aj veľkú zmenu šatníka. Na miesto tielok pribudnú svetre bundy a šály  či krátke nohavice vymeníme za dlhé. Dnes by som sa s vami chcela podeliť o niekoľko obchodov v ktorých nakupujem a pripravujem sa či už na jeseň alebo na spoločenské udalosti, ktoré ma čakajú v najbližších dňoch. 


V poslednom čase u mňa jednoznačne víťazí  dobre známy Reserved. Bohužiaľ Mango v Košiciach už asi neuvidíme a Zary sa pravdepodobne nedočkáme. Za to v poslednej dobe ma fakt Reserved milo prekvapuje. Či už cenovo, jednotlivými kúskami alebo aj materiálom.  Tieto šaty sú z  novej kolekcie a som s nimi nadmieru spokojná. :) ODKAZ NA ŠATY. 
Okrem  nich  momentálne nájdete aj krásne košele, blúzky či nohavice. Do môjho šatníka pribudli TIE



Z týchto typov obchodov  medzi moje obľúbené  patrí aj Stradivarius.  V ktorom si zakúpila okrem krásneho červeného predĺženého saka, ktoré nájdeš TU aj obyčajné biele botasky, ktoré by ma nestali  cez 50€. Neviem  ako vy, ale ja som extrémny ničiteľ vychádzkovej obuvi a preto neinvestujem peniažky do drahých tenisiek. Odkaz na ne  >>> TU

 Možno to niektoré z vás poznajú, ale kúpiť  topánky alebo lodičky veľkosti 35- 36 je fakt nočná mora.  Ak vám lodičky nesadnú nebudete v nich vedieť ani chodiť, budú vás škriabať. To, že vám topánky budú nepohodlné platí takmer pri každej obuvi. V CCC mi však lodičky sedia ako uliate, z  čoho som veľmi rada, pretože moja malá hobitia nôžka je konečne napevno a ja sa nevyzúvam a nezakopávam  kade tade. Podľa mňa je to obchod s prevádzkami, kde majú najlepší výber topánok. Ak máte iný obľúbený obchod s obuvou kľudne mi napíšte do komentára.  Odkaz  na tieto chutné  topánočky >>> TU a ďalšie ktoré som si na jeseň kúpila  boli bordové lakové topánky




Mnohí z vás sa stále boja nakupovať z internetových obchodov.  Otázka je či sadne veľkosť alebo aký bude materiál. Mnoho e-shopov,  má už  svoje účty na instagrame či priamo na ich webe nájdete recenzie k jednotlivým kúskom oblečenia vrátane veľkostných tabuliek.  Medzi moje najobľúbenejšie patrí https://us.shein.com/ a https://www.publicdesire.com/eu/ . Shein je klasický ázijský eshop, ktorý vám ponúka vždy najnovšie módne trendy. Niektoré kúsky sú kvalitnejšie niektoré menej . Napríklad tento trenchcoat  či pruhované šaty sú práve z  tohto e-shopu.

Na Public desire nájdete tie najkrajšie topánky. Idú vždy s  trendami a vždy sa vám naskytne možnosť zľavy. Za 40 dolárové topánky som zaplatila 25 dolárov.  Čo je podľa mňa skvelé. Avšak viac sa vám oplatí keď objednávate viacerí, pretože je tam dosť vysoké poštovné .  Ja sa čoskoro chystám na čižmy.  





 Úprimne vám poviem nebránim sa ani Allieexpresu, pretože množstvo ázijských e-shopov s oblečením má účty aj na Allieexprese a ak chcete len jeden kúsok tak na Allie neplatíte poštovné (väčšinou).   Ale na druhú stranu milujem handmade veci ako je táto korunka z kvetov na fotkách. Ak máte záujem, kľudne mi môžete napísať  a ja vám dám kontakt na pani, ktorá tieto korunky vyrába.





Nezabúdajte nakupovať  treba stále s mierou.   

Máte vy svoje obľúbené obchody kde nakupujete ? :) Budem rada keď sa podelíte.

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Ty šaty jsou opravdu krásné! Reserved jsem si také v poslední době oblíbila. S velikostí nohy to mám úplně stejné, takže se budu muset do CCC konečně vydat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám najradšej Camaieu vďaka ich farebnosti. Rada sa obliekam do farieb takže takéto obchody vyhľadávam. Gate je tiež jeden z tých farebných a navyše tam majú aj dobré veľkosti. Stradivarius mám rada na rifle a pár vecí sa tam dá nájsť. Ešte mám rada aj talianske Calioppe.

    OdpovedaťOdstrániť