Recenzia na Catrice produkty.

By Nicolette Lear - augusta 26, 2018

Ahojte dievčence. Je mi nadmieru jasné, že mnohé z vás nechcú míňať za kozmetiku veľa peňazí. Ono sa to nezdá, ale je to celkom drahá záležitosť, hlavne keď vám dôjde všetko naraz.  To sa stalo minule aj mne. K tomu času bolo celkom málo na nákup nových vecí a tak som schmatla prvé, čo mi vošlo v drogerke pod ruku.  Keďže už  skoro rok používam s prestávkami make-up od Catrice zakotvila som pri tom zhone pri tejto značke. Schmatla som podkladovú bázu, make-up, tekutý korektor a aj púder.  Prišlo mi vhod sa s vami podeliť  po troch týždňoch používania viac  menej jednej značky so svojimi pocitmi.



Catrice Prime and Fine  Podkladová báza. Je to predsa len základom make-upu. Môžete ju nájsť  v troch odtieňoch. V  minulosti som mala zelenú, ktorá mala riešiť začervenanie tváre, ale podľa mňa to bola osobne veľmi zlá voľba.  Čisto podľa môjho názoru sa s ňou nedobre pracovalo.

Podkladová báza, ktorú používam momentálne má zjemňovať  póry a zabraňovať  lesku.  Je krémová a neobsahuje žiadne oleje a silikóny.  Má dobrú schopnosť absorpcie. Avšak nemôžem povedať, že by sťahovala póry a zbavovala pleť  lesku.  Na pleti mi vytvára film, vďaka  ktorému sa s make-upom pracuje lepšie.



Catrice HD Liquid Coverage 

Tento make-up sa s tal veľmi obľúbeným nie len u mňa ale aj u mnohých youtuberiek. Vďaka svojej sklenenej flaštičke a aplikátoru sa o ňom hovorí, že  je to akási kópia make-upu od značky Nyx. Ja osobne veľmi oceňujem tento obal, pracuje sa s ním veľmi dobre a tento make-up som si už kúpila niekoľko krát po sebe.  Myslím, že  môžem tvrdiť, že sa vyrovná mnohým oveľa drahším make-upom.


Makeup od Catrice je však podľa mňa veľmi dobrý. Má strednú kryciu  schopnosť,  nie je príliš hustý, a preto na pleti nepôsobí príliš ťažko. Stačí ho malé množstvo. Pleť  vyzerá svieža a zdravá. Má veľmi prirodzený vzhľad.  Jediná jeho nevýhoda je, že zvykne u niekoho oxidovať, to znamená že u niekoho  vytvára oranžový efekt na pleti.

Catrice Liquid Camouflage 

Už z názvu môžete vedieť, že sa jedná o tekutý korektor.  Mnohí z vás si ho veľmi vychvaľuje, ale na môj typ pleti, čo znamená, že sú tam nejaké jazvičky a "kráteriky" na tvári, to chce veľa, aby som ho zapracovala. Samozrejme na miestach, kde je pleť  hladká, maximálne s jemne rozšírenými pórmi do tváre nezalieza a pracuje sa s ním dobre. Podobnej kvality je aj tekutý korektor od značky Astor, avšak Catrice  je v oveľa lepšej cene.  Zakryje žilky, začervenania aj kruhy pod očami. Úprimne je to jeden z najlepších korektorov na trhu a jednoznačne za najlepšiu cenu.




Catrice  Nude Illusion 

Máme tu posledný produkt na zafixovanie je púder.  Ja osobne  nemám rada  púdre, ktoré musím vysypávať z krabičky, je z  toho veľa krát neporiadok. Čo je u mňa mínus pri púdry.  Je to transparentný púder.  Pleť je po jeho nanesení pekne  matná,  make-up zafixovaný, nezarýva sa do vrások a make-up je po ňom pekne "vyhladený"  ale to, čo ma trápi od kedy používam tento púder je suchá pleť. Časom do článku dopíšem či to bolo práve ním, ale samozrejme, je tu mnoho faktorov, ktoré to mohli spôsobiť   a nemusel to byť  púder. Výdrž  je podľa mňa tak isto skvelá.




Dokopy ma tieto produkty vyšli okolo 20€.  Čo poviete skvelá cena.  Akú kozmetiku preferujete vy? Radšej si priplatíte alebo dávate šancu aj týmto "drogerkovým" produktom?

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Ten korektor miluji!! Za něj dám ruku do ohně :) a make-up je také fajn.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. korektor od catrice som zvykla pouzivat este ked bola verzia len v kalisku a mala som ho velmi rada na nejake tie problemove miesta. pod oci mi vsak prisiel velmi hutny a tak som to s nim nejako vzdala a k tomuto tekutemu som sa uz ani nedostala. bohuzial som mala pocit ze sa po tejto znacke velmi vyhadzujem co ma velmi mrzi :/ no a jedina vec ktoru od nich v sucasnosti pouzivam je ceruzka na obocie, ktoru milujem aj farbou aj prevedenim :) verim vsak ze ludom co nemaju citlivu plet tato znacka uplne vyhovuje :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, počula som od známych, že sa od catrice vyhádzali, pri tom jedna je MUA, ktorá skuška tej kozmetiky dosť veľa. A ja naopak, čo mam citlivú pleť som s nimi v pohode, ale škodia mi zasa iné značky. :)

      Odstrániť
  3. Catrice korektor zbožňuji. Je levný a jako jeden z mála je dostatečně světlý. O té podkladové bázi jsem četla samé dobré recenze, ale naprosto nesnáším, když primer vytváří film, takže ten tedy ne. A ten makeup mě láká už dobrý rok..

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že údel recenzii kozmetiky je taký, že make-up ale aj jednotlivé produkty môžu každému sadnúť inak. :)

      Odstrániť
  4. Catrice majú skvelé produkty. Mala som toho od nich dosť a táto značka patrí medzi mojich obľúbencov. Korektory sú super, ten Camouflage majú aj tuhý a na vyrážky je tuším ešte lepší takže môžeš skúsiť. Tento make-up som mala, ale žiaľ zhoršila sa mi s ním pleť a mala som akné. Nedám však dopustiť na tie ich korektory a očné tiene. Tie tiene bývajú dosť dobre pigmentované a dobre držia na viečkach. No a ešte ich rozjasňovač je super.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť