Usmej sa aj ty!

By Nicolette Lear - augusta 05, 2018



Ahojte žienky. Dnes  vám nebudem písať o tom ako je denim nesmrteľný, pretože je to doslova všade. Môžte s ním vytvoriť minimalistické ale aj hravé outfity. Opäť by som sa chcela venovať troška hlbšej téme. Týmto témam sa venujem celkom rada. 

V poslednej dobe  vnímam okolo seba veľké množstvo smútku.  Ľudia nie sú spokojní s tým čo majú, ale stále žiadajú viac. Majú na seba a na svoje okolie až príliš vysoké nároky.  Je skvelé mať ambície a ísť si za svojim, ale nie za cenu utrpenia. 

Okrem toho si všímam, že ľudia aj keď majú všetko, nie sú s tým spokojní.  Iní ľudia by boli na ich mieste  šťastní a ich trápi neustála nespokojnosť. Neviem čím to je. Ja som bola veľmi dlhú dobu rovnaká.  V určitej dobe asi keď som dosiahla vek 20 rokov som si uvedomila, že šťastie nie je mať veľa kamarátov. Väčšina z nich vám už  pri náznaku problému nepomôže. Preto mám vo svojom okolí pár ľudí, ktorých môžem nazvať  priateľmi a priateľa, s ktorým sa chystám pre vás prichystať článok o našich 4 spoločných rokoch. Stále som však bola na takej váhe, kedy som bola raz hore a raz  dole.

Tejto téme šťastia som sa už venovala asi pred pol rokom. Písala som ako som sa dokázala odpútať od trendov sociálnych sietí, čo si myslím, že sa mi úspešné darí. Nezaujímajú ma celebrity,  trendy na Instagrame a fakt som so sebou spokojnejšia. O čom to celé bolo?  Tešiť sa z maličkostí. Ľudia to dnes  už nevedia. Nevedia sa tešiť z malého úspechu, nevedia si užívať  krásne chvíle s  rodinou alebo s partnerom. V dnešnom svete je to akýsi stereotyp alebo aj trend byť zle naladeným.  Avšak  aj pri veľkom časovom vyťažení sa dá tešiť z drobností. 

Mňa poteší keď mi mamina urobí ráno čaj, vychutnávam si "letný vzduch" pri dobrej káve či limonáde alebo čas strávený s priateľom.  Mnohokrát sa rozplývam len nad západom Slnka. Samozrejme aj veci, ktoré si kúpim mi mnohokrát urobia radosť, ale ešte krajší pocit je, keď podporím niekoho iného. Či už je to lokálna značka, alebo peniažky idú na dobrú vec, charita či útulok.

Aké maličkosti robia radosť vám?










  • Share:

You Might Also Like

2 comments