Nesmrteľné trendy pruhy. Sú už aj v tvojom šatníku?

By Nicolette Lear - júla 14, 2018



Pásiky alebo pruhy. Sú súčasťou niekoľkých nesmrteľných trendov aj po niekoľkých rokoch.   Tento rok môžete pruhy zaznamenať u všetkých veľkých svetových značiek. Na mólach vidieť úzke, široké, čiernobiele, zvislé alebo vodorovné, ale aj farebné pruhy. Nekladú sa im medze.  Rovnako tento výrok platí aj o strihoch či kúskoch oblečenia.


Z pásikov sa stal trend, ktorý ani tebe  toto leto nesmie chýbať  ani v tvojom šatníku. Môžeš  si ich vziať  na svoju letnú dovolenku, na párty, oslavu, festival, ale aj vo všedný deň. Vďaka ich hravosti a rozmanitosti už dávno neplatí výrok, že pruhy si nemôžu dovoliť ženy, ktoré majú pár kíl navyše. V obchodoch alebo na internete nájdeš aj ty určite ten štýl, ktorý pristane  práve  tvojej postave.




Pásiky sú aj rozhodne dobrou voľbou, keď nevieš čo na seba.  Som zástanca jednoduchosti, ale ak ma už  nebavia jednoduché veci bez rôznych nápisov rozhodne volím pruhy.  V spoločnosti to vzbudzuje pozornosť a nie jedna hlava sa obráti.  To, čo mne osobne sa veľmi páči je to, že tento trend vôbec  nemusí byť  kombinovaný len  s jemným lookom. Síce mám rada  lodičky, sandálky, ale občas sa rada oblečiem aj počas leta do akéhosi  outfitu s rebelskými prvkami.



A čo ty? Podľahla si tomuto skvelému trendu?   Čo hovoríte na outfit ? :)

Šaty + opasok: Shein.com
Kabelka: Orsay
Topánky: Deichmann
Náušnice: Stradivarius

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Mne sa tieto pruhy veľmi páčia, ale zatiaľ nič také v skrini nemám :)
    Outfit sa mi páči, aj keď ja by som zvolila inú obuv, v tejto mi príde, že musí byť aj dosť teplo, ale inak by som si to na seba kľudne obliekla aj s ostatnými doplnkami :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Proužky mám strašně moc ráda jsou fakt stylové :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  3. osobne nie som moc na vzory ale pasiky su nieco co si aj ja rada obleciem takmer za vsetkych okolnosti a takmer v akejkolvek podobe! velmi ti to pristane!!! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si nedávno kúpila dlhý pásikavý overal. Tvoj outfit je pekný.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť