Recenzia Maybelline City Bronzer

By Nicolette Lear - júna 12, 2019


Ahojte, leto je už nenávratne pred nami a spoločne s ním prichádzajú dovolenky, slnenčné lúče a krásna opálená pokožka.  Mnohé dievčatá, ženy, mamy,  uprednostňujú počas  tohto obdobia jemný make-up, ktorý nezaťažuje pleť.  Do mojej letnej rutiny určite patrí bronzer. Síce u mňa je súčasťou každodenného používania bez  ohľadu na to či je zima alebo leto, pretože mi dodáva pri mojej mŕtvolnej farbe  aspoň troška života do tváre. Dnes vám chcem predstaviť  produkt od značky Maybelline, ktorý nesie názov City Bronzer. 

Produkt už podľa názvu vieme na čo slúži, ale to nie je všetko. City Bronzer je možné použiť aj ako kontúrovací tieň.  Čo ma na ňom zaujalo ako prvé bol určite krásny, žiarivý, zlatý obal. Priam vyvoláva vo vás letnú atmosféru a tento pocit dopĺňa úžasná kokosová vôňa bronzeru. Osobne som viackrát spomínala, že nemusím veľmi parfumerizovanú kozmetiku, ale pri tomto produkte už mi skutočne chýba len more, pláž  a ten kokos so slamkou v ruke.  

Maybelline City Bronzer  nájdete v štyroch odtieňoch, ktoré sú teplejšie alebo chladnejšie, preto sa ani vy bleduľky nemusíte báť, že si nenájdete svoj odtieň. Rozdelené sú na "cool" a "warm" a následne na silnejšie a slabšie - teda "light" a "medium".


 Notino mi podarovalo odtieň Medium cool.  Už podľa názvu viete, že sa jedná práve  o teň chladný odtieň, ale na fotke môžete vidieť celkom sýtu oranžovú farbu, čo u bronzerov neznačí najlepší odtieň avšak tu to tvrdiť nemôžem.  Podľa môjho názoru je  síce primárne určený pre opálenú pokožku a  Light cool je odtieň, ktorý  je presne určený na zimu pre dodanie zdravého výzoru pleti.

Štruktúra bronzeru je krémová a pigmentácia je jemnejšia, za čo som ja osobne rada, pretože sa nemusím báť "solárkového" vzhľadu.  Je matnejší ale obsahuje v sebe jemné zlaté trblietky, ktoré pleť krásne rozžiaria.  

Osobne som s bronzerom od značky Maybelline veľmi spokojná. Cena sa pohybuje okolo 8-9€. 
Na záver by ma zaujímalo či používate bronzery. Ja som dlhé roky absolútne  neriešila niečo také, pretože som používala krémové kontúrky a silné highlightery, avšak pomaly, ale isto sa mi zbierka rozširuje.  


  • Share:

You Might Also Like

0 comments