Mojich top 5 produktov dekoratívnej kozmetiky do 10€

By Nicolette Lear - júna 09, 2019


Ahojte, dnes to  bude článok o kozmetike, ktorá sa stala mojou obľúbenou.  Sama som študent, ktorý nepracuje a viem, že od rodičov je blbé pýtať peniaze len pre svoj chtíč zároveň  viem, že naše mamy, vždy zvolia tú lacnejšiu variantu, aby ostalo viac pre nás.  Existuje lacná a dobrá kozmetika?  Pôvodne som vám chcela urobiť výcuc  do tých 5€,  bohužiaľ, to by som nenazbierala reálne 5 vecí, ktoré dokážu splniť  väčšiu časť dennej rutiny. 



CATRICE CAMOUFLAGE

Poznáte lepší korektor ako je tento v pomere cena kvalita? Ja určite nie. Korektor od Catrice sa nezarýva,  perfektne kryje a nájdete ho  v mnohých odtieňoch. Neverím, že nenájdete ten svoj.  Jeho cena sa pohybuje okolo 4€   Ja ho vlastním v odtieni 005, čo patrí k tým svetlejším, pretože ho používam nie len na zakrytie nedokonalostí ale aj na kontúrovanie tváre či cut crease.




ESSENCE COLOUR BOOST

Môžem povedať, že voči tomuto rúžu  som bola veľmi skeptická, čo som niekoľkokrát povedala aj na sociálnych sieťach.  Avšak, keď moja peňaženka zívala prázdnotou a mala som chuť kúpiť si niečo z kozmetiky, prekonala som v sebe všetky predsudky. V hlave sa mi vynorili odporúčania  na tento rúž a jednoducho som si ho kúpila.  Aj keby bol za tú smiešnu cenu 2.90€ zlý, asi by som to neľutovala.  Musím však povedať, že tento rúž sa stal mojim najobľúbenejším  zo všetkých.  Proste ten odtieň a tá výdrž, nemám ani slová na to, aby som to opísala. Samozrejme, že nevydrží 12 hodín, avšak môžete ho podľa môjho názoru aj vrstviť a nemám pocit stŕpnutých a suchých pier, čo je pre mňa veľké plus.  Odtieň rúžu, ktorý mám je 01.



TINTED BROW MASCARA

Obočie je to, na čo pri make-upe nikdy nezabudneš.  To by sa malo stať prikázaním. Každá z nás chce mať pekné obočie a nie každej bolo dopriate hrubé obočie v podobe Cary Delevingne. Na rad prichádzajú ceruzky, tiene, gély.  Ja som presne ten opačný prípad. Úplne  mi stačí gélom na obočie zafixovať chĺpky a len výnimočne  používam niečo iné na dokresľovanie. Mojim obľúbeným sa stal gél od Nyxu, ktorý stojí okolo 7€. Vlastne to je mascara na obočie a nie gél. Jemne chĺpkom dodá farbu, hustotu a zjednotí ich. Obočie pritom stále ostáva prirodzene pekné, ale vidieť, že je upravené a zafixované. Gél vlastním v odtieni Brunete, pričom  farba mojich chĺpkov je niečo medzi hnedou a sivo čiernou.



MAYBELLINE SNAPSCARA

Počas určitej doby som si zvykla asi na troška drahšiu kozmetiku. Milovala som špirálu od Benefitu a nedala by som na ňu dopustiť dodnes. Rovnako si moje srdce získala špirála od GOSH.  Pamätám si ako mnohé zo špirál mi skutočne nerobili dobre na oči. Väčšinou to boli tie také "tučné" obaly z drogériek, ktoré mala každá z nás v puberte. Cítila som opuch očí, neraz mi slzili,  tak som presedlala na drahšie značky.  Keď vyšla táto maskara kývla rukou absolútne ma nezaujímala. Asi do týždňa som na ňu aj zabudla.  Instagram je však veľmi dobrý na marketing, ale to všetci vieme.  Videla som recenziu, ktorá ju chválila do nebies.  Na druhú stranu ma celkom zaujal obal. Jednoduchý a nepôsobil lacno. Určite po tejto špirále siahnem aj druhýkrát a tá cena, ktorá sa pohybuje okolo 5€ je podľa mňa super. Čo som  ocenila ešte viac,  sú krásne riasy/ mihalnice, ktoré nie sú vôbec zlepené a vyzerajú prirodzene. Nemám žiadne alergické reakcie, čo je tiež jeden z dôvodov, prečo sa k danej  riasenke vrátim. 


GOSH DONODERM FIXAČNÝ SPREJ, PRIME`N SET SPRAY

Snáď mi odpustíte, tu som sa prerátala o 90 centov. Produkt stojí 10,90€, ale nemohla som ho nespomenúť.  Skutočne tento fixačný sprej si so mnou prežil svadby,  nie jeden halloween look, a jednoducho drží skvelo.  Možno ho  používať aj ako primer alebo normálne ako fixačný sprej. Make-up vďaka nemu vydrží oveľa dlhšie. Nemáte po ňom ani lesklú  pleť. Na čo však chcem upozorniť, že fixačný sprej nie je na dennodenné používanie a treba sa dôkladne odlíčiť, pretože dokáže narobiť neplechu s pleťou a nepríjemne reakcie v podobe akné. 


Aké sú vaše obľúbené produkty do 10€ ?  


  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Essence rtěnku tu bych ráda vyzkoušela, každý si ji chválí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá maskara vyzerá dobre, pôjdem sa na ňu pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od essence mám taktéž tu "rtěnku"? Asi ano, je to rtěnka. A opravdu, také ji zbožňuju. Vytváří pěkné rty, je příjemná a vydrží. Navíc byla fakt levná! :D Nejlepší na ní je, že ji má člověk nanesenou během sekundy a o víc se starat nemusí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Catrice Camouflage sú perfektné, najradšej mám ten tuhý. Tekutý bol fajn, ale u mňa zaliezal do vrások.

    OdpovedaťOdstrániť