Aká je moja vysnená pracovňa?

By Nicolette Lear - júna 21, 2019

Už je to dlhšia doba, čo sa mi žiada môj vlastný malý kútik mimo  rodičovského bytu. Nehovoriac o tom, že ešte ďalej ako vlastné bývanie je vlastná kancelária.  Prečo chce mladý človek, študent, ktorý v podstate pracuje minimálne takýto vlastný kútik?   Jednoducho, prokrastinácia.  Domov je pre mňa miesto, ktoré pre mňa značí relax, oddych a nie povinnosti, ktoré sa týkajú školy alebo práce.  Druhým bodom je,  že  takýto vlastný priestor by mi umožnil investovať aj do ďalších vecí na úpravu fotografíí, aby boli lepšie. Bohužiaľ u nás doma nie je miesto na  ďalší monitor .  Zatiaľ  sa chodím učiť priateľovi do kancelárie alebo do kaviarní a fotografie upravujem len v kancelárskych priestoroch. No, stále to nie je to moje.  Ako by som si ja predstavovala svoj malý vysnený kútik? 

Som človek, ktorý veľmi nepreferuje farby ani v oblečení ani v nábytku. Mám rada bielu, čiernu, v podstate také zemité matné farby a zlatú.  Zároveň sa mi veľmi páči industriálny  štýl trubiek, tehál.  Som aj jemná duša, ktorá miluje jednoduchosť ale aj pompéznosť a trblietavé veci.  Verím, že by to celkovo  ladiť aj mohlo, možno ešte doplniť pár dekorácií a bolo by to skvelé. 

Všetok nábytok a doplnky zoženiete na  https://www.bellarose.sk/ & na https://favi.sk/ 



Aký štýl zariadenia preferujete vy? Minimalizmus, industrializmus, škandinávky, bohémsky alebo vintage?( Alebo úplne niečo iné?)  Zároveň sa  môžete inšpirovať aj  na blogu Alwayssmilingmia, ktorá by si tiež želala pracovňu alebo svoj kútik.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments