INFJ - myšlienky jedného z nich

By Nicolette Lear - júna 06, 2019




Som vraj človekom, ktorý je veľakrát nechápaný, občas s vlastným svetom.  Niekedy som človekom úplne uzavretým a nakoniec úplne veselým a nevedia ma zastaviť v rozprávaní.  Dokážem sa tešiť z maličkostí a rovnako ma maličkosti dokážu úplne rozhodiť.  Väčšinu času možno až priveľmi hrdá a arogantná , sebavedomá na druhú stranu pokorná a ustráchaná.  Detinská ale úplne vážna a bez humoru?  Dalo by sa to tak nazvať. Som  entitou, osobou, človekom, ktorý je doslova  veľmi ťažkou povahou. Mnohí  ma nedokážu spoznať nikdy a niektorí  vedia aká som po prvom stretnutí.   

Milujem pohľady na letnú oblohu pri západe slnka, ale milujem aj letný dážď po ktorom  nie len moje telo, ale aj moja duša dýcha oveľa lepšie.  Milujem vodu, pritom som znamenie, ktoré  je ohňom.  Milujem svoju myseľ,  pretože viem, že je iná ako ostatných ľudí a zároveň ju neznášam, pretože neviem pochopiť  pohľad iných ľudí na tento svet. Zároveň som  radcom, ktorý stavia rozum nadovšetko a sám sa riadi hlavne srdcom.

Sama seba nepoznám a spoznávam sa cez texty, ktoré nevidí nik, len ja a môj poznámkový blok.


 Bertrand Russell povedal: 

Tri vášne, jednoduché, ale ohromne silné, riadili môj život: túžba po láske, hľadanie vedomostí a neznesiteľný smútok za utrpenie ľudstva. 



Ahojte, to som ja. INFJ. Údajne som jedno z jedného percenta.   Som veľmi rada,  že som dokázala objaviť časť seba.  Pôvodne som tu mala prichystané definície, ale načo.  Ukázala som vám malú časť mojej mysle a to je viac ako všetky definície.

Ak vás  táto tematika zaujala rovnako ako ja mňa za posledné  mesiace určite odporúčam  testy
16personalities   a www.emiero.sk,  testy som si robila viackrát, pretože som voči týmto veciam príliš skeptická. Robila som ho v podobe  asi  jedného až dvoch mesiacov, aby som si nepamätala otázky a odpovede.  Bolo zvláštne čítať niečo, čo sedí na 90% . Pokojne mi napíšte, ak si urobíte test, čo vám vyšlo alebo aká ste podľa vás povaha :)





  • Share:

You Might Also Like

0 comments