RECENZIA L´ORÉAL PARIS PURE CLAY BLEMISH RESCUE MASK

By Nicolette Lear - mája 08, 2019


Dnes  tu máme pokračovanie môjho testovania produktov značky  L´Oreal Paris. Jedná sa o pleťovú masku  Pure Clay Blemish rescue mask.   Balenie produktu je veľmi pekné a nepripomína kozemtiku, ktorá by sa pohybovala v hodnote 10€.  Je v krásnom skle,  pôsobí celkom luxusne a konzistencia a metalická farba masky dodáva celému baleniu ešte lepší vzhľad. 


Vlastnosti, ktoré by mala mať táto maska:
  • Pleťová maska L’Oréal Paris Pure Clay Pure Clay bude vašu pleť rozmaznávať a ošetrovať ju.
  • Uvoľňuje nečistoty v póroch a sťahuje ich
  • Čistí pleť do hĺbky
  • Zbavuje pleť čiernych bodiek
Maska je svetlomodrej farby, pretože obsahuje extrakt z morských rias, ktorý je známy svojimi vlastnosťami proti nedokonalostiam pleti. Je jemná na dotyk a a pri zaschnutí ma takmer rovnakú farbu. Tri čisté íly, ktoré obsahuje, sú kaolín (prírodný íl, ktorý absorbuje prebytočný maz), Montmorillonit (pomáha bojovať s nedokonalosťami pleti) a Ghassoul (vysoko koncentrované v mineráloch, o ktorých je známe, že pomáhajú  rozžiari pleť).


Maska vonia rozhodne zaujímavo. Pre mňa osobne to nebola ta najlepšia vôňa , ktorú poznám, pripomínala mi vodu po holení, ale mnohí, ktorí ju voňali povedali, že jej vôňa je skvelá.  Masku som používam 1x týždenne  momentálne v časovom rozmedzí 6 týždňov.  Prvé výsledky sa dostali asi po 3 týždňoch používania, avšak nemôžem tvrdiť, že táto maska robí zázraky ako opisuje. Maska nevysušuje, ale ani nehydratuje . Pleť vyzerala po nej rozžiarene, avšak mnoho čiernych bodiek na pleti ostalo a je nutné ich odstraňovať ešte peelingom alebo  pásikmi na čierne bodky.


Maska nie je zlá, ale rozhodne po tom všetkom "hype", som čakala niečo viac. Túto masku by som určite odporučila niekomu, kto nemá veľké problémy s pleťou a chce jej dať skutočne len živiny, stiahnuť póry, aby pleť vyzerala zdravšie  a bola rozžiarená.   Zakúpiť si ju môžete na webe El Nino


Máte skúsenosť s inou maskou tejto rady ? Ak áno aká bola podľa vás ? 




  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Mne na samotné čierne bodky tiež nefungovala, ale pleť po nej bola taká krásna, že som si ju aj tak zamilovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S touto maskou skúsenosti zatiaľ nemám, ale už veľakrát som sa na ňu chystala. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež som mala asi vyššie očakávania od tejto masky :P ale určite ňou človek nič nepokazí

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte som nevidela masku s takýmto metalickým efektom – vyzerá veľmi zaujímavo! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "CRUELTY-FREE, VEGAN VS. NATURAL BEAUTY"

    OdpovedaťOdstrániť