Eucerin DermatoCLEAN micelárna čistiaca voda 3v1

By Nicolette Lear - júna 27, 2019


micelárna voda Eucerin

Ahojte, dnes bude naša hlavná téma micelárne vody. Micelárky, ako ich zvykneme často nazývať, sú vhodné pre všetky ženy, najmä pre tie, ktoré chcú mať starostlivosť o pleť a odlíčenie rýchlo za sebou. Vzhľadom na to, že čistenie pleti micelárkou netrvá ani minútu, ocenia ju pracujúce ženy, mamičky alebo študentky, ktoré na odlíčenie veľa času nemajú. Okrem toho sa hodí ženám s rôznymi typmi pleti. Nie je však micelárna voda ako micelárna voda.  Otázka sú dobré nie sú?  Vyskúšala som si ich mnoho Mixa, Bioderma, Garnier, Yves Rocher, Gosh a dnes je to Eucerin. V prvom rade pripomínam to, že micelárna je dôležitá súčasť procesu odličovania, avšak nie záverečný. Každá micelárna voda obsahuje mydlové zložky,  preto je potrebné pleť ešte opláchnuť čistou vodou.


micelárna vodu Eucerin


Osobne vám poviem. Micelárne vody sú pre mňa záhada, snáď len s jednou som nebola spokojná, to však nie je náš dnešný prípad. 
Eucerin DermatoCLEAN micelárna čistiaca voda 3v1 je čistiaca tekutina bez obsahu alkoholov, parabénov a vôní. Je označená ako 3-v-1. Spájajú sa vlastnosti čistiaceho pleťového mlieka, odstraňovača očného make-upu a toner.  Výhodou je, že neštípe oči, takže očný make-up odstránite bezstarostne. Nie je založená na olejových zložkách, ktoré by zbytočne zanášali pleť.  Osobne mňa najviac zaujalo to, že táto micelárna voda nezanecháva  mastný filter na pleti, ale na druhú stranu nevysušuje. Práve naopak. Eucerin DermatoCLEAN  je určená je pre všetky typy pleti. Pleť je vďaka tejto micelárke ešte aj hydratovaná, keďže má vlastnosti tonika, preto by som ju určite odporúčala ľuďom, ktorých trápi suchá pleť.    

Popri čítaní iných recenzií na ňu som sa niekoľkokrát dočítala, že nedostatočne odstraňuje očný make-up, s čím ja súhlasiť rozhodne nemôžem.  Make-up odličuje ľahko či už sa jedná  o očný make-up alebo  celé líčenie. Nedráždi pokožku a ani oči.

micelárna voda Eucerin

Eucerin DermatoCLEAN micelárna voda 3v1  je v porovnaní s inými značkami, ktoré sú  zaradené  do lekárenskej kozmetiky cenovo rovnaká. Cena sa pohybuje okolo 10€.  

Už minulosti som mala so značkou Eucerin spokojná, preto som sa tešila na testovanie.  Micelárku by som odporučila určite všetkými desiatimi.

Máte svoju obľúbenú značku micelárnej vody? Podeľte sa do komentára, ktorá značka je vašim favoritom.  




  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Už jsem ji měla párkrát a za mě nejlepší produkt. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemala som ešte micelárnu vodu, ale verím že táto značka má kvalitné produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť