Yves Rocher Hydra végétal cleansing gel & Sensitive végétal Micellar Water

By Nicolette Lear - septembra 22, 2018

Prajem pekný sobotňajší deň. Ako si užívate víkend vy? Počasie sa nám teda riadne zmenilo. Z nekonečného leta sa konečne preplo na chladnú jeseň. Ja som momentálne v  Poľsku a  užívam si konečne len oddych, wellnes  so svojím priateľom. Napriek tomu sa mi podarilo nájsť si chvíľu a napísať  pre vás článok.  Určite mnoho z vás si všimlo celkom veľkú kampaň Yves Rocher na radu Hydra Végétal. Vďaka kampani mnohých blogeriek som sa rozhodla aj aj si zaobstarať zo sady  čistiaci gél a zo sady Senstivie végétal micelárnu vodu.

Čo mne sa vždy páčilo na Yves rochcer a prečo na túto značku som nikdy nepovedala krivé slovíčko a nie len ja, ale aj moje okolie miluje túto značku, je to, že sa jedná o kvalitnú prírodnú kozmetiku a tiež aj ich ekologický prístup. Zahusťovanie ich výrobkov a zmenšovanie obalov je dobrý nápad, ako pomaly, ale isto sa zbavovať zbytočného plastu. Dekoratívka je podľa mňa síce o niečo slabšia, ale  určite sa to nedá povedať  o ich krémoch, sprchových géloch a pomádach. Čo myslíte ako je na tom nová rada Végétal? 



 Hydra végétal cleansing gel

Gél ma príjemný chladivý efekt, má jemnú vôňu.   Je to šikovné balenie, ktoré si bez problémov zbalíte aj na cesty.  Gél je určený na normálnu a zmiešanú na pleť, vraj bez sklonov k akné. Avšak ja som ho zvolila hlavne ako hydratujúcu zložku v mojej starostlivosti o pleť. 
  
Už  na obale môžete vidieť, že gél používam poctivo. Asi vám tu napíšem v najbližšej dobe o mojej morning a night skin rutine, ktorá sa zmenila vo veľkej miere od doby, čo som písala naposledy. Gél pôsobí na pleť ľahko a podľa môjho názoru čistí pleť dobre.  Pre hlbšie čistenie pleti je vhodné ho použiť aj na technické hračky typu Foreo avšak dávajte pozor, aby ste si nezaobstarali prístroj, ktorý vašej pleti bude  viac škodiť ako pomáhať.

 Moja osobná skúsenosť s gélom je veľmi pozitívna. Od kedy užívam prípravky na pleť viazané na predpis, tak pleť ma sklony k extrémnemu vysušovaniu sa. Tento gél ma vyslovene zbavil útrap. Bolestivých a extrémne vysušených miest.  Od kedy ho používam pravidelne, tieto nepríjemné miesta na mojej tváry takmer zmizli, samozrejme by sa to nezaobišlo bez hydratačných masiek, ale je mi veľkým pomocníkom.  Musím usúdiť, že rozhodne stojí za kúpu.

Sensitive végétal Micellar Water

Poďme sa spolu lepšie pozrieť na micelárnu vodu. Zvolila som práve ružové balenie, vzhľadom na to, že moje pleť je citlivejšia a ma sklony k začervenaniu. Rovnako od takejto micelárnej vody som očakávala, že bude vhodná aj pre "doodličovanie" očí. ( Malá rada, všeobecne miceláran voda nie je vhodná na primárne odličovanie tváre, ale len na také akési "doodličovanie", radšej použite odličovací krém alebo obrúsky.)  Veľmi som sa mýlila. Síce som so žiadnou micelárnou vodou tento problém nemala, ale so Sensitive végétal Micellar Water ma oči štípu extrémne a to si cez ne nemusím ani prejsť. Stačí ak sa pohybujem s odličovacím tampónom v blízkosti okolia očí.  Nie je až tak vhodná pre citlivú pleť. Napriek tomu, že pozostatky make-up-u odstráni existujú micelárne vody, ktoré sú v kategórii pre citlivú pleť  oveľa lepšie. 




A čo vy? Dali ste šancu tejto rade a má u vás miesto vo vašej skin care rutine ? :)

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Pleťovú vodu som mala v modrej verzii, tiež ma neskutočne štípali oči... :/ škoda, že ani táto na tom nie je inak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento čistiaci gél som mala, bol super :) No micelárky z YR mi žiaľ veľmi nesedia. Pekná recenzia a fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od YR jsem měla pár sprcháčů jen a jsou fakt super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produkty od Yves Rocher mám moc ráda :-) ale ani s jedním, který recenzuješ zkušenosti nemám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť