Urban decay Primer Potion - zázrak, ktorý si zamiluješ aj ty!

By Nicolette Lear - septembra 04, 2018

Jedná sa o produkt, ktorý nie je žiadnou novinkou na trhu, a predsa si zaslúžil moju pozornosť.  Už dlhú dobu som si želala primer od UD doma, pretože som neverila, napriek menu značky, že dokáže to, čo sa o ňom píše.  Samé superlatívy.  Myslíte, že môžem tento fakt potvrdiť ? 


Doteraz  som nepoužívala žiadnu podkladovú bázu pod očné tiene, pretože používam väčšinou len tiene od UD a tie ostatné, hlavne tie z bežných drogeriek, ležia v šuflíku. Od produktu  Primer Potion som nevedela aký efekt či výsledok mám očakávať na svojich očiach. Oficiálny popis znie : "Zaručuje  živější barvy, které SE NEDRŽÍ VE VRÁSKÁCH a stíny, které vydrží až 24 hodin!"  Podľa môjho názoru nebolo možné "oživiť" farbu tieňov, ktoré sú nekvalitné alebo naopak vylepšiť ešte to, čo bolo podľa mňa dokonalé. 


Aj keď som neverila, že dokáže zlepšiť  už kvalitné očné tiene, je to tak.  Lepšie sa s nimi pracuje,  farby sú skutočne ešte výraznejšie, dokonca sa absolútne nezlievajú aj keď aj pred tým to bolo minimálne.  Pri lacných očných tieňoch sa znižuje  trúsivosť tieňov a aj pigmentácia je oveľa lepšia. Neviem povedať, či tiene vydržia 24 hodín, ale viem, že   aj keď som sa ich snažila dať dole len rukou tak to skoro vôbec  nešlo. 
 
 
 Na čo som skoro zabudla je balenie. To ma samozrejme očarilo. Kto v dnešnom svete nemiluje holografické farby? Zároveň je veľmi praktické, pretože  menšia verzia sa zmestí skutočne všade a taktiež musím oceniť aplikátor. V  minulosti bolo balenie vo forme vytláčacej tuby. Podľa môjho názoru je súčasný aplikátor oveľa praktickejší, pretože tento Primer Potion  stačí naniesť v minimálnom množstve, čo znamená, že aj pri dennodennom používaní vám vydrží dlho. 

Paleta  Astor - Eye Artist Luxury Eyeshadow Palette.

Ja som si Primer Potion jednoznačne milovala.  Myslím, že pre ženy, ktoré využívajú tiene dennodenne je to jasná voľba.  Takže  tomuto produktu hovorím rozhodne áno! Cena malej verzie je cca 14€ čo je 370 českých korún.  Môj skromný názor je, že to stojí za to, pretože mnohé primery v drogerke sa pohybujú v sume  len o pár eur  menej a  ich výsledok nestojí za to.   Máte skúsenosti s týmto produktom alebo iným primerom pod očné tiene?  Aký je váš  názor?

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Já stíny moc nepoužívám, ale i tak je ti super tip :)

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle typ produktu nepoužívám, ale na tenhle Primer od Urban Decay jsem neslyšela žádnou špatnou recenzi :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ho mám doma tiež a maximálne som si ho zamilovala :) Je to fakt zázračný a najkvalitnejší produkt čo sa týka primerov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si nedavno tiez zadovazila (sice inu) bazu pod ocne tiene a musim uznat ze napriek tomu ze som tomu neverila, ozaj to urobi rozdiel. takze az sa ta nova miniem rozhodne chcem skusit tuto!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja sa bez primeru nepohnem, pretože mám pomerne mastné viečka, takže akékoľvek očné tiene sa mi rýchlo zlievajú do linky. Pri poslednom nákupe som sa rozhodovala medzi týmto a Insurance od Too Faced. Nakoniec som kúpila ten od Too Faced, ale nie je veľmi dobrý :/

    OdpovedaťOdstrániť