Summer favourites 2018

By Nicolette Lear - júla 03, 2018

Prajem krásny deň dámy. Pre niektorých je leto už  dávno, pre niekoho pár dní.  Tento rok sa na dovolenku nechystám, možno na dvoj trojdňový výlet, ale s priateľom sme sa rozhodli, že nastal ten správny čas odkladať si peniažky, pre našu spoločnú budúcnosť.  Napriek tomuto nášmu spoločnému rozhodnutiu, nikdy nevieme či názor nezmeníme a nerozhodneme sa pre nejaký last  minute.  Ešte z  minulej dovolenky na Cypre mi ostalo niekoľko produktov, ktoré som si zamilovala, ale nepodelila som sa s vami o tom, keďže  bol už koniec  dovolenkového obdobia. 
 

Samozrejmosťou je asi opaľovací krém a  krém po opaľovaní.  Tu ja volím viacero možností. Jeden z  dôvodov je to, že som extrémne bledá, keďže  trpím chudokrvnosťou  a na druhú stranu asi to je aj genetika, preto spočiatku používam vyššie ochranné faktory  a tu volím opaľovací krém od Biodermy.  Nemôžem si ho vynachváliť s mojou citlivou pokožkou.  Na Cypre  ma pri extrémnych horúčavách ani nespieklo, napriek tomu, že som sa dosť  na slniečku škvarila. Dokonca mám pcoit, že som prišla dosť bledá.

Keď už som z  tej najbledšej fázy von  tak postupne prechádzam na nižšie faktory. Z tých nízkych je to produkt od značky Nivea s SPF 6.  K nemu asi len jedna veta. Úžasne vonia.  Jeho účel aspoň pre mňa, ochrana pred  UV žiarením. 


V  minulosti, hlavne keď som mala ešte  menej ako násť si pamätám, že ma na dovolenkách trápila množstvo krát aj alergia na Slnko zároveň tatino ju má silnejšiu, preto v  naše domácnosti nechýba  produkt od Eucerinu s názvom Sun allergy protection.  Produkt je vážne skvelý.  Je možné pri slabej alergii vďaka nemu alergii úplne  predísť, ale aj keď vás  už  tento neželaný stav dostane, tak vám pľuzgiere príjemne schladí a zároveň ich postupne stiahne až zmiznú.  Používa sa ako krém po opaľovaní.

Samozrejme sa môže stať, že sa spálim. Preto nosím na dovolenky stále so sebou prvú pomoc pri takomto "úraze" a to je Panthenol.  Zmierňuje pálenie a zároveň podráždená spálená pokožka sa rýchlejšie hojí. 



Ale aby som neostávala len pri dovolenkovom, tak sa presuniem aj do bežných dní. Myslím, že  tento produkt nie je len letným favoritom, ale celkovo favoritom celého roka a to je pomáda.  Som obľúbenkyňou matných rúžov a bez nej by to  jednoducho nešlo. Z Rúž by sa mi zarýval a ostávali by mi nepekne "žmolky" na perách.  Zároveň je dôležité chrániť si pred Slnkom a chlórom či soľou aj pery.  Preto je u mňa pomáda fakt celoročnou záležitosťou.  Ja milujem pomády od Yves Rocher.  Je jedno aká vôňa každá je úžasná. Momentálne mám doma kokosovú, ale milujem aj marhuľovú a čerešňovú aj keď tá jemne farbí.

Do dekoratívnej kozmetiky nechcem momentálne zasahovať, to si necháme nabudúce.  Avšak čo s tým úzko súvisí možno sa aj radí do dekoratívky je fixačný sprej.  Ja momentálne používam značku Gosh. V  minulosti Avon. Cez leto je to "must have". Letné prechádzky,  výlety a predsa len chcem nejako vyzerať a ak by som nemala tento fixačný sprej make-up nemám asi po dvoch hodinách a oči mam celé rozmazané.  Čo sa stane vždy keď si ho zabudnem dať. :)

Posledným must have sú telové spreje. Je to oveľa jemnejšia vôňa ako parfém.  A zároveň osviežujúca.  V mojich zásobách sú značky ako Victoria Secret a Hollister a Avon. To, čo som používala minulý rok boli aj kávové scruby.  Láska na prvý pohľad. Vôňa, hydratácia, ale extrémna nevýhoda kávový scrub robí neskutočný bordel a upcháva nám odtok v  kúpeľni, takže ho doma napriek tomu všetkému nepoužívam. 




Toto sú moje obľúbené letné kozmetické produkty, ktoré u mňa nesmú chýbať  Poznáte niektorý z týchto produktov, alebo aké sú vaše obľúbené letné produkty ? 

Zároveň mám ešte jednu otázku. Chcete moje  Sumer favourites, čo sa týka dekoratívky? 

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Tělové spreje používám moc ráda, hlavně v létě :) občas si s nimi provoním i pokoj :-D ne že by mi smrděl, ale určitě víš, jak to myslím. Také mám nejraději Victorku a Avon.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám doma jen krémy na opalování, ale až dopotřebuji tak chci právě taky sprej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Panthenol som minulý rok používala vkuse nakoľko mám slnečnú alergiu. Nuž a fixačné spreje sú skvelé ak majú zmatňujúci efekt. Ja mám od minulého leta zmatňujúci od značky NYX a som s ním veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť