Make-up Revolution Re-Loaded Palette - Iconic Vitality

By Nicolette Lear - júla 10, 2018

Make-up revolution. Už  niekoľko krát u mňa spomínaná kozmetika. Áno priznávam sa, robila som väčší  nákup tejto značky, pretože som počula, že majú celkom kvalitné veci.

Čo sa týka očných tieňov  som častokrát veľmi skeptická,  pretože keď raz odskúšate palety od Urban Decay, máloktoré "drogerkové" palety vás dokážu nadchnúť. Myslíte, že práve paletka od Make-up Revolution zmenila môj názor? 


To, prečo som sa rozhodla zaobstarať si túto paletku, bolo doplnenie  tieňov Naked Heat. Tiene sú podobné a dajú sa veľmi dobre kombinovať  medzi sebou. Zaujala ma  krásna ružová, ktorú možno vidieť už na fotografii.  Zároveň aj trblietavý zlatý tieň, ktorý som veľmi dlho zháňala. Postupne by som sa chcela naučiť líčiť na spoločenské udalosti a začať  si skúšať make-up aj na iných ľudoch ako len na mne. Táto paletka je na takéto pokusy ako stvorená. 

Ale poďme sa na paletku Revolution Re-Loaded Palette - Iconic Vitality pozrieť spoločne od základov.  Paletka je vo veľmi dostupnej cenovej kategórii.  Dokážete ju kúpiť  za 5,69 .  Balenie paletky vás  síce neočarí, klasické plastové s prehľadným vrchom.  Pôsobí to dosť nekvalitne.  Avšak ako sa hovorí, nesúď knihu podľa obalu.  Z pod obalu môžte vidieť 15 krásnych kriedových tieňov. Z toho 3 sú aj trblietavé.  Od základného podkladového tieňa sa v paletke nachádza niekoľko odtieňov pieskových a tehlových tieňov, jemný staroružový, sýty nazvala by som ho magentovým odtieňom, hnedý a čierny tieň, Dokážete s ňou vytvoriť od jemného líčenie, po výrazné dymové, čo je veľmi praktické.  

Kvalitou sa určite nevyrovná Urban Decay ako som mnohokrát počula.  Aj keď sa tiene vôbec  netrúsia, ich výdrž bez podkladovej bázy nie je najlepšia, skôr priemerná. Pre lepšiu výdrž aby sa tiene nezlievali odporúčam používať  podkladovú bázu pod očné tiene. Pigmentácia paletky je rôzna. Teplé tiene majú skutočne veľmi peknú pigmentáciu. V tejto paletke sú tiene, ktoré sú porovnaní s inými pomerne slabšie.  Čiernu keď nanesiete na viečko, tak sa s ňou dosť  komplikovane pracuje. Musíte jej naniesť väčšie množstvo, čo práve  od čiernej človek nečaká.  



Avšak ak si zosumarizujeme celú paletu. Cena necelých 6€. Úprimne za to si kúpite možno jeden monotieň v takej kvalite ako sú niektoré odtiene tejto paletky, keď vôbec.  Napriek tomu, že nie všetky tiene sú skvelé, musím povedať, že to bola dobrá kúpa.  Doslova ako hovorí heslo : Za málo peňazí veľa muziky.

Na ukážku tu môžte vidieť jemné líčenie  práve s teplými odtieňmi.

A aby som vám odpovedala na otázku na začiatku článku.  Áno.  Myslím, že v budúcnosti dám ešte šancu takýmto paletkám, pretože aj  keď ma mnoho takýchto paliet sklamalo, musím povedať, že táto ma veľmi príjemne prekvapila.

Tak čo si myslíte? Kúpili ste si paletu Re-Loaded Revolution Makeup v Iconic Vitality, aj keď viete, že nie každá farba je úžasná. Dajte mi vedieť do komentára :)

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. pigmentace vypadá úžasně, jen na mě moc odvážné barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc mě zaujala tvá ukázka líčení, krásné!! Stíny od Makeup Revolution mám ráda a jak sama říkáš, tak za málo peněz hodně muziky, je to tak!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka mě hodně zaujala, pigmentace vypadá opravdu super :). MUR mám moc ráda jako značku, už jsem pár jejich paletek zkoušela :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť