Recenzia - Nyx Bare With Me Hydrating Jelly Primer

By Nicolette Lear - augusta 18, 2019

Bare With Me Hydrating Jelly Primer

Dlhá doba prešla od posledného článku. Pamätám si  ako som sa ešte chcela venovať blogu oooveľa  viac cez leto ako cez školský rok a akosi to nevyšlo.   Možno som si určila príliš veľa cieľov alebo jednoducho som zmenila cez toto leto svoje priority. Blog robím stále rada.  Rada testujem kozmetiku a rada  sa s vami podelím o názor.  No, mňa už  úplne tak nenapĺňa písať o kozmetike ale zároveň  nie som typ, ktorý si fotí svoj celý týždeň a zdieľa ho s vami na sociálnych sieťach či blogu.  Začala som rozmýšľať ako to zmeniť,  takže zatiaľ ostaneme pri takom jemnom lifestyle a kozmetike. Ak vás náhodou napadne kontent, ktorý by pomohol oživiť tento blog, podeľte sa so mnou do komentára.  Dnes  tu máme pomerne novinku a to je podkladová báza Bare with me od značky Nyx.


Gélovy primer Nyx

Pred touto podkladovou bázou som mala Honey Dew me up od rovnakej značky, čo pre mňa znamená isté porovnávanie.  Rozhodne už zmena balenia značí aj zmenu konzistencie a jedná sa o produkt takého želatínového  zloženia narozdiel od Honey Dew me up, ktorá bola vyslovene štruktúrou ako med. Čo mne osobne chýba je akýsi aplikátor, pretože ak by som mala  znova  gélové nechty  určite by mi to vadilo, že mám naberať podkladovú bázu pomocou  prstov.   

Obe podkladové bázy sú špecifikované ako  hydratačné.  Ktorá hydratuje lepšie ?  Určite Bare with me! Pravdepodobne môžeme za  schopnosť skvele hydratovať pleť  ďakovať zloženiu.  Primer od značky Nyx obsahuje extrakt z uhorky a aloe vera, ktoré sú známe svojimi účinkami práve pre  hydratáciu pleti. 

Po nanesení na pleť sa podkladová báza akoby jemne rozpúšťa  a zapracuváva do pleti, preto necítite žiaden lepkavý pocit, len sviežu rozžiarenú pleť.  S make-upom  sa pracuje následne dobre a jeho výdrž je taktiež o čosi dlhšia ako keby ste  bázu nepoužívali. Avšak primárne má slúžiť táto podkladová báza ako základ  kolekcie, ktorá ma vykúzliť  jemný a prirodzený  make-up.  (Zvláštne slovné spojenie) 

Hydratačná podkladová baza Nyx

Cenovo vychádza pomerne rovnako ako Honey Dew me Up a to je okolo 15-16€, s tým že  Bare with me má 40ml, čo je takmer o polovicu viac ako predtým spomínaná podkladová báza.  Ak sa však zamyslím  nad štruktúrou, myslím, že  vydržia približne rovnako dlhú dobu, to vám povedať zatiaľ neviem.  

Na záver ak by som skonštatovala určite obe podkladovky sú sú skvelé a Bare with me je vhodná práve pre veľmi suchú pleť, ktorej sa tvoria lupinky.

 Mali ste aspoň jednu z týchto podkladových báz? 
 



  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja mám nesmierne rada práve Honey Dew me Up, k tejto som si zatiaľ cestu nenašla :) Krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mohla by si nám potom napísať, ktorú si kúpiš znova :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť