GABRIELLA SALVETE MATTE LIPS- recenzia

By Nicolette Lear - novembra 01, 2018



Každá moja cesta do drogerky alebo prezeranie e-shopov končí väčšinou končí novým rúžom v zbierke. Ešte počas leta ma firma El nino oslovila, ohľadom kampane nových rúžov značky Gabriella Salvete a úprimne vám poviem,  rúžov nie je nikdy dosť, preto som sa z nich tešila. V balíčku mi došlo 5 rúžov.  Jeden kus stojí 6.30 €.  V poslednej dobe musím povedať, že produkty z drogérie sa čím ďalej tým viac začínajú vyrovnávať produktom, ktoré kúpite buď v kamennom obchode alebo parfumerke.  ( Samozrejme  nie 100%! ale oproti minulosti)  Postupne sa zbavujeme lacno vyzerajúcich balení a obalov  o čom svedčí  práve aj táto kolekcii. 



Balíček obsahoval dve krikľavejšie farby v podobe ružovej a červenej, ktoré sa skvelo hodia hlavne na párty, alebo tmavšej pleti.  Potom sú tu tri rúže, ktoré sú o čosi jesennejšie, v podobe fialových odtieňov a jeden rúž je  v pudrovo ružovej farbe.   Už z názvu je asi zjavné, že sa jedná o matné rúže. Čo je na nich rozhodne zaujímavé je aplikátor, ktorý je veľmi ohybný, a rúž sa vďaka tomu nanáša lepšie a precíznejšie.
Rúže nezanechávajú na perách "ryhy". Sú krémové, pery nevysúšajú a ich pigmentácia, na ňu nemám slov.  Je úžasná.  Stačí vám naniesť len jednu vrstvu.  Nerozpíjajú sa  a nezanechávajú ani nerovnomerné škvrny.

 






 Rúže na perách držia celkom dobre, avšak určite nemôžem povedať, že celý deň, čo platí pri každom odtieni.  Po nanesení ďalších vrstiev,  je rúž stále v dlhej kvalite . V pomere ceny a kvality sú tieto rúže fakt skvelé. Mne sa osobne sa najviac páči odtieň 105 a 104.   A čo vám ?  Ak máte záujem, tak tieto rúže si môžete kúpiť  práve na stránke El Nino



  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. veľmi pekné odtiene, aj samotné rúže vyzerajú dobre :) páči sa mi 101,104 a 105 :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají hezky, ale nelákají mě natolik, že bych po nich toužila.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento dizajn ma ohromne oslovil a zatiaľ čítam aj pozitívne recenzie! Wau, tie odtiene sú top. Máš pekný blog, som rada, že som naň narazila :) Už ťa sledujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nedávno mi o těhle rtěnkách říkala kamarádka a uvažuju, že si nějakou pořídím :) V poslední době jsem se úplně zamilovala do matných rtěnek, těch není nikdy dost! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť