PR balíčkek od El Nino

By Nicolette Lear - júna 24, 2018




Začalo leto a s ním prichádza obdobie dovoleniek festivalov a rôznych letných výletov. Veľmi sa teším zo spolupráce s El Nino.sk. Moje srdiečko dlho jasalo po nejakom extravagantnom kozmetickom produkte, ktorý by som mohla využiť na festival, a preto jeden z produktov, ktorý som si vybrala bola Makeup Revolution London Blush Queen. Druhý produkt som si na druhú stranu vybrala niečo praktickejšie a to bol make-up od Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1.
 
Makeup Revolution London Blush Queen je paletka označovaná ako lícenka, ale už pri prvom pohľade z fotky mi bolo jasné, že sa bude jednať skôr o rozjasňovače. Na Make-up revolution sa stretnete s rôznymi názormi. V iných krajinách je táto značka považovaná za menej kvalitnú. Áno, sú produkty, ktoré sú slabšie. Napríklad tekutú očnú linku Vám rozhodne neodporúčam. Umelý tenký aplikátor mne osobne nevyhovuje a výdrž taktiež patrí k tým slabším a rovnako mi nevyhovuje ani tekutý highlighter, ale možno je to tým, že s ním neviem správne pracovať.



Ale vráťme sa naspäť k paletke. O nej rozhodne nemôžem tvrdiť, že je zlá. Keď ju otvoríte čaká vás 8 krásnych odtieňov, ružovej farby. Očarila ma aj textúra. Som milovník mramorových vzorov a keď som zbadala túto textúru na palete, bolo mi veľmi ľúto, keď som do nej "zabrdla" štetcom.
 
Paleta je púdrovej štruktúry. Ma krásnu pigmentáciu a keď ste milovníci highlightrov ako ja, tak si ju určite zamilujete. Ak make-up správne zafixujete má aj skvelú výdrž. Keďže jej pigmentácia je veľmi silná a leskne sa, určite s ňou ako s lícenkou treba narábať veľmi opatrne, aby ste to s tou ružovou farbou neprehnali. Vhodná je pre dievčatá či ženy, ktoré navštevujú rady festivaly alebo rady experimentujú s make-upom . Vtedy sa  môžete s touto paletkou riadne vyšantiť. Niektoré odtiene sa dajú používať ako očné tiene. Na bežné nosenie ju podľa mňa využijete výnimočne.

 

Druhým produktom bol Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1. Ja som si ho zvolila v odtieni Ivory. Je vhodný pre Je to ľahký letný make-up podobný štruktúre BB Creamu. Ma ľahké a stredné krytie a je vhodný pre hydratovanú pleť. Určite sa nehodí pre akóznu a suchú pleť. Pri jemnom akné je to možné, ale určite nie pri type ako je cystické akné či iné výraznejšie formy akné. Okrem toho je nutné pod neho používať hydratujúcu podkladovú bázu. Ak to neurobíte bude sa Vám make-up zarývať a vytvárať suché miesta na pleti. Avšak potom ako sa mi pleť po štátniciach jemne spamätala a to najhoršie z pleti zmizlo sme sa celkom skamarátili a make-up využívam na každodenne a v celku pri správnom používaní ako som vám napísala som s ním spokojná.

  • Share:

You Might Also Like

6 comments