Recenzia Automatická kulma PHILIPS ProCare Auto Curler

By Nicolette Lear - decembra 25, 2018



Vymeniť rovné vlasy za tie kučeravé, prípadne naopak, po tom raz za čas zatúžime zrejme každá. Najčastejšie to býva práve pri rovných vlasoch, že by sme ich vymenili za kučeravé. Trvalá je už totálne out, každý deň mať niekoľko hodín natáčky na vlasoch tiež nie je cestou, tak ako? Niekto používa žehličku, niekto klasickú kulmu. Mne to nešlo akosi ani s jedným, a preto som hľadala inú variantu, s ktorou by to bolo rýchlejšie a jednoduchšie a našla som. Automatická kulma PHILIPS ProCare Auto Curler bolo to, najlepšie čo som mohla nájsť.

Automatická kulma PHILIPS ProCare Auto Curler pozostáva z titánového keramického valca
a bezkefkového motora. 



Profesionálny otočný titánový valec pre rýchle natočenie a jemné, hladké a lesklé vlasy. Titánový keramický povrch valca kombinuje dokonalé prenášanie tepla s výnimočne hladkým povrchom na vytváranie dokonalých kučier.

Odolný profesionálny bezkefkový motor vytvára kučery vo všetkých smeroch. Slúži na vytváranie dokonalo zhodných pravotočivých či ľavotočivých kučier na dosiahnutie dokonalého vzhľadu. K dispozícii je aj funkcia automatického natáčania pre striedanie oboch smerov točenia kučier na dosiahnutie úplne prirodzeného vzhľadu

Kulma má 3 nastavenia teploty (170 °C – 190 °C – 210 °C) a 3 nastavenia času (12 s – 10 s – 8 s) pre prirodzené, lesklé kučery, od voľných vĺn po husté kučery. Podľa kombínacie, samozrejme aj od typov vlasov závisí samotný výsledok kučier. 

Step by step


Pred kulmovaním si vlasy umyjem, vyfénujem, nepoužívam vtedy NIKDY masku, pretože mi potom vlasy nedržia. Následne si ich ešte poriadne prečešem, aby som ich nemala domotané. Zvolím potrebné nastavenia pre dosiahnutie želaného efektu.


Oddelím pramienok vlasov - radšej tenší, aby sa mi vytvorila pekná vlna. Priložím si k hlave kulmu - otočenú smerom vždy tlačidlami k hlave (toto je dosť podstatné, nakoľko ak by ste kulmu mali otočenú inak, kučery by sa vám nerobili). Následne do kulmy vložím oddelený prameň vlasov, ktorý zatočím a vložím len na jednu stranu kotúča, stlačím prvé horné tlačidlo a stále držím dovtedy, kým kulma 3x nezapípa, je to znamenie, že nastavený čas uplynul a môžem prameň z kulmy vybrať. Vlasy mám natočené asi do polhodinky. Tak mi to trvalo viac  ako hodinu. :) Samozrejme čas závisí od hustoty a dĺžky vlasov. 


To, čo zabudli spomenúť predajcovia je, že s kulmou musíte narábať opatrne. Po kúpe som počula mnoho, ako to kvaká a trhá vlasy. "Kúpila si si úplnú blbosť, je to nepoužiteľné. Zbytočne vyhodené peniaze." S takýmito názormi som sa stretla. Klamala by som, keby že poviem, ako mi kulma vlasy nikdy nepotiahla, ale bolo to len mojou vinou. Je dôležité pozerať ako sa prameň do kulmy položí, nemôže byť cez celú hlavicu jeden vlas tam a druhý tam. Logicky, kotúč ich pomotá a zatiahne. V tomto prípade sa kulma vypne a vy si vlasy môžete vymotať. 

Druhé negatívum, ktoré vám o tejto kulme nepovedali je, že nie je vhodná na každodenné používanie, pretože zosušuje vlasy. 


V konečnom dôsledku som s kulmou veľmi spokojná momentálne stojí 69€ nájdete aj jej verziu pre strapatiace sa vlasy s ionizátorom alebo jej mladšiu sestru, ktorý vytvára skôr lokne :) 

Ako si vy tvoríte účesy? :) Žehlička, natáčky, kulma ? :) 

NL. :)

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Já jsem pro klasickou konickou :)

    Přeji klidné a šťastné svátky :)
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si vlasy väčšinou žehlím, nakoľko ich mám prirodzene vlnité. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlasy si točím tenkou kulmou pre hustý a vlnitý vzhľad. Strávim pri tom aj hodinu keďže mám dlhé vlasy. Táto vecička vyzerá na zváženie ��

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si väčšinou žehlím ale už mám dosť tých polámaných a odpalenych končekov, chystám sa na brazílsky keratin .. keď budeš mat čas a chut pozri si môj YouTube kanál :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovedaťOdstrániť