Tichá eufória

By Nicolette Lear - apríla 10, 2017


Večerný západ slnka. Sedím vo vlaku so slúchadlami v ušiach. V pozadí mojich myšlienok hrá electro swing. Premýšľam, aké by to bolo, keby že som žila v inom čase a na úplne inom mieste.  Dvadsiate až  štyridsiate  roky minulého storočia v spojených štátoch. Predstavujem si na sebe krásne šaty. Večerné "party" ako u Gatsbyho,  kde by som sa vybláznila na hudbu, ktorá dnes už dávno nie je v móde.



Užívala by som si jazdu  v  starých autách, ktoré boli v tom čase skôr raritou ako niečím bežným. Vo vlasoch  by som cítila vánok a obzerala by som si krásne ulice New Yorku. Atmosféru by dopĺňala plechová melódia z trúbky, ktorú by tvorili náhodní ľudia na uliciach.




Samozrejme tak ako dnes aj v minulosti nebolo všetko dokonalé. Všade na okolo rozmáhajúca sa vojna a zároveň aj chudoba. No, v tom čase nebol život až taký rýchly ako teraz. Mám pocit, akokeby sa ľudia v tomto už pre nás historickom období viac bavili. Jednoducho si užívali krásy sveta. Bolo to obdobie plné objavov a nových vynálezov, preto sa tešili z vecí, ktoré my dnes vnímame ako samozrejmosť.




Myslím si , že  práve tieto roky mali byť tie, v  ktorých som mala žiť. Aspoň na chvíľu by som si chcela vyskúšať či sú moje predstavy skutočnosťou.  A čo vy ?  Chceli by ste žiť v  súčasnosti, alebo  máte svoj "zlatý vek?" 



Ak sa vám článok páčil budem rada za každý komentár, like  či zdieľanie.

Budem vám veľmi vďačná aj za to, ak ma podporíte vašim hlasom v  blogerovi roka.  Link >>> TU
Ďakujem vám za obrovskú podporu ❤

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Prekrásne fotografie. Obdobie a lá Veľký Gatsby muselo byť ozaj krásne, len ten DiCaprio by mi tam chýbal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Určite by sa našiel taký človek s charizmou a výzorom ako Leo :D

      Odstrániť
  2. Ochh, v tom čase by som si vedela aj ja predstaviť žiť, až na to, že film Veľký Gatsby bol veeľmi smutný, aspoň pre mňa, no New York je lááska♥ A veľmi ti tento štýl svedčí, si v tom roztomilá.

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť