Cisárove nové šaty

By Nicolette Lear - decembra 29, 2016

Fuuu, konečne je už po Vianociach. December bol pre mňa mesiac, kedy som sa nezastavila. No, aj tak som si splnila každý jeden decembrový cieľ.  Vianočné trhy, vianočné trhy a znova trhy.  Práve som sa trocha hlbšie zamyslela nad tým, čo boli vlastne moje decembrové ciele okrem toho,  že som navštívila vianočné trhy.
Úspešne si môžem vyškrtnúť z môjho wishlistu niekoľkokrát spomínané vianočné trhy. Okrem toho sa mi podarilo úspešne  nakúpiť darčeky, zvládnuť zápočty a pekne stráviť sviatky v prítomnosti mojich najbližších. V poslednom bode mám zahrnutý super Silvester. Dúfam, že dovtedy vyzdraviem, pretože ma otravuje akési nachladnutie, trvajúce pomaly celý mesiac.  No, o mojich ďalších splnených a zároveň budúcich cieľoch si pokecám v  novoročnom článku. :) 

A čo nás čaká v novom roku okrem môjho predsavzatia o novoročnom článku?  Plesová sezóna! Zábava, ktorá má v nás evokovať niečo noblesné. Čas, kedy ženy zažiaria v celej svojej kráse a muži sa stávajú celovečernými gentlemanmi.

Jeden takýto tanečný ples neminie ani mňa. Už teraz si predstavujem samú seba ako princeznú s dlhou červenou vlečkou, ako tancuje so svojím princom. Áno, na plese, ktorého sa zúčastním budem mať karmínové šaty, v ktorých budem žiariť. (Sebavedomie mi teda nechýba )  To, čo ma na nich zaujalo, bola ich červená farba, do ktorej som sa zamilovala na prvý pohľad. Zároveň aj to, že nikdy nebudú také isté. Môžte ich zaviazať na akýkoľvek spôsob. Celé šaty sú z elastického materiálu a sú veľmi príjemné a pohodlné. Na ich jedinečnosti im pridáva aj zaujímavý strih sukne. Krátka elastická sukňa, ktorá obopína vašu postavu tak, aby vynikli nohy, je doplnená dlhou sukňou s rozparkom. Vďaka tomuto rozparku táto dlhá časť vyzerá ako vlečka, z čoho sa veľmi teším, pretože takéto typy šiat milujem. 

K týmto šatám som doplnila len jednoduché béžové topánky so šnurovaním rovnako béžovú kabelku s rosegold retiazkou a nakoniec  mohutný rosegold náramok.  Vlasy pri najmenšom radšej nekomentujem. Som rada, že som neštudovala za kaderníka. Asi by som nemala ani maturitu. Po mojich nevydarených pokusoch, čo je dosť badateľné , som  sa to snažila zamaskovať aspoň červenou čelenkou. Samozrejme na ples sa zverím do rúk odborníkom :)  


E-shop Sugarbird Košice
 má obrovskú ponuku plesových šiat a nie len to, má obrovský výber krásnych vecí a každá z nás si tam vyberie kúsok, do ktorého sa zamiluje. Pre mňa to bol minimalistický gymsack, o ktorom som písala v staršom článku a tieto šaty. Niekto iný možno miluje motívy od disney a niekto pre zmenu extravaganciu. To všetko nájdete v tomto e-shope, alebo priamo v kamennej predajni v Košiciach, ktorá je teraz dokonca väčšia ako v minulosti. E-shop je prehľadný a to čo ma veľmi potešilo, bolo veľmi rýchle dodanie a veľká ochota pracovníkov ukázať mi ako sa šaty viažu.  

Teraz máte jedinečnú možnosť nakúpiť si v  tomto obchode krásne kúsky za skvelé ceny, keďže je obdobie povianočných výpredajov. 














Možno ste si už stihli všimnúť krásne prostredie, kde boli tieto šaty fotené. Stále sa snažím hľadať nové miesta na fotenie a táto kaviarnička je dokonca  blízko môjho bydliska, čo bolo pre mňa veľmi milé prekvapenie, pretože milujem kaviarne, ktoré majú zaujímavú atmosféru.   Je stelesnením toho, čo milujem. Krásne prostredie, dobrá káva, super koláče  (cheescake-y ♡)  a skvelý personál, ktorý bol veľmi zhovievavý voči mojím výmyslom. Ak ste z Košíc alebo z okolia odporúčam vám návštevu tohto miesta.  Kaviarnička sa volá Art Cafe, môžete si ju nájsť na facebooku. 


Prajem vám šťastný nový rok, nech je lepší ako tento. 


Ak sa vám tento outfit páčil, tak budem rada ak ma podporíte vaším palcom hore na sociálnych sietiach. 
Moje sociálne siete ako facebook a instagram nájdete v hornej lište blogu :) 
Budem rada za každý nový odber, like či komentár. 

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Tieto šaty sú prekrásne :) niečo také som zhaňala na stužkovú no nepodarilo sa mi ich zohnať :/ Podľa mňa budeš určite hviezdou večera :)

    Pozývam ťa do giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu ardnaxelaslife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuu to mi je ľúto. Ja som ich pri tom mala doma asi od októbra... :/ A ďakujem krásne :D

      Odstrániť
  2. Šaty jsou prostě okouzlující. Přesně nějaké takové jsem hledala na maturitní ples před dvěma roky, ale bohužel nenašla. Moc ti sluší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné šaty a do daného prostredia sa krásne hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť