Christmas room decoration O.2 - Christmas Lights

By Nicolette Lear - decembra 05, 2015


Dnes by som chcela pokračovať vo Vianočnej tématike a v zdobení. Každá z nás chce  mať  peknú izbu  s  vianočnou atmosférou.  No nie všetci  máme radi   klasické vianočné dekorácie, ako sú Santa, snehuliak, červeno biele motívy.  K  vytvoreniu pokojnej izby počas  Vianočných dní stačí málo.  Svetielka, ktoré zvyknete dávať na stromček.  Na internete nie sú vôbec drahou záležitosťou, klasické svetielka nájdete aj za 5€.  Tie,  ktoré majú tvary  - srdiečka  guličky a podobne samozrejme budú o čosi drahšie.  Vďaka týmto svetielkam máte veľa kreatívneho priestoru lebo s  nimi viete  vytvoriť  rôzne variácie. 


 Čo ma zaujalo ako prvé , bolo ich  využite  v  obyčajnej skleničke na zaváranie. Tie zoženiete  v  rôznych obchodoch s nábytkom. Či je to Kika, Mobelix alebo Ikea.
 Druhá variácia je  s fotkami, v  poprípade  s rôznymi citátmi. Tu už  samozrejme, ak nebývate sami, budete potrebovať povolenie rodičov  nabiť  zopár klincov.   Myslím, že štipce  sú v každej domácnosti.  Na  svetlá si  môžete pripnúť  aj  vianočné motívy, ale aj  fotky s  vašimi kamarátmi, citáty, ktoré sa vám páčia a  tieto svetielka vám môžu robiť dekoráciu izby nie len počas  Vianoc. 
Tento spôsob  pripevnenia  mi príde  veľmi zvláštny a  úprimne vám poviem,  ani sa mi veľmi nepáči. Ak by to   bolo okolo baldachýnu,  vyzeralo by to lepšie . 

Tu už  máme  svetielka so spomínaným baldachýnom. Pôsobí to veľmi milo, romanticky ,a tak isto vám to môže v izbe ostať po celý rok. 
Tu  ma veľmi zaujala táto hviezdička. Mne to síce  príde  ako keby  to bolo priamo kúpené. Ak by ste poskladali  podobnú hviezdičku zo svetielok, tak mi ju môžete zaslať do directu na Instagrame.

Na začiatku som vám spomínala guľové  svetielka.  Tento typ svetiel  stačí položiť  napríklad  na parapetu, krb, alebo poličku a vytvorí vám krásnu atmosféru.

Predposledné tu mám svetielka s tvarom hviezd.  Tí čo máte závesy, jednoducho ich stačí obmotať alebo kúskom lepiacej  pásky pripevniť. 
Na koniec som zvolila asi tu najjednoduchšiu  formu zapojiť, zatĺcť pár klinčekov, zavesiť.  Pôsobí to síce dosť chaoticky, ale stále je to pekné. 


Ak máte  takto vyzdobenú izbu, alebo sa ju chystáte zdobiť, budem veľmi rada, keď uvidím vaše  izby v  directe. IG- Nicolette Lear.


Nezabúdajte, že  na blogu stále prebieha giveaway o skvelé ceny  ako lak na nechty GOSH , EOS balzam alebo paleta očných tieňov značky REVOLUTION.

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. vyzerá to skvelo! tiež si každú zimu zdobím izbu a svetielka nesmú chýbať :) Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný:) já má světýlka na posteli už asi dva měsíce,ale samozřejmě se to může pojmout hlavně jako vánoční dekorace :) Ale v té sklenici to vypadá fakt nádherně!:)
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádhera! ..mně se tyhle světýlka moc líbí, ale ještě jsem nenašla způsob, jak a kam je umístit v mém mini pokojíku :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása! Světýlka ve skleničce se mi moc líbí:)

    Christmas Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť