About me

By Nicolette Lear - júla 14, 2015

VÍTAM VÁS NA TOMTO BLOGU!

V  prípade záujmu spolupráce ma môžete kontaktovať. Nicolette.karolova@gmail.com. Budem veľmi rada.




Moje meno je Nicolette. Mám 19 rokov  a  pochádzam z Košíc.Úspešne som ukončila štúdium na Gymnáziu Park mládeže 5 a momentálne nastupujem do prvého ročníka  na vysokej škole v Prešove. Okrem blogovania sa venujem  fototeniu. Fotografovaniu sa venujem už od svojich 15 a postupne sa snažím rozširovať techniku. 

Som asi ako väčšina dievčat v mojom veku . Milujem ružovú a fialovú farbu, rada nakupujem a mám rada módu. No okrem toho mojou záľubou je aj sledovanie anime. A s priateľom sme troška závislí na hre AION.   Rada cestujem a spoznávam nové miesta.  Zatiaľ necestujem mimo nášho kontinentu ale ak sa všetko vydarí tak rada by som videla New York, Tokyo a mnoho iných miest.  Mám jedného psíka, ktorý je  strašne rozmaznaný a je pre mňa  ako  súrodenec, ktorého som nikdy nemala.

Spolupráce- KozmetikaMoje
                    Manna Cosmetics

  • Share:

You Might Also Like

0 comments