Haul z Prahy

By Nicolette Lear - júla 22, 2015

Už som vám spomínala, že z Prahy som si doniesla pár kúskov. Do väčšiny z nich som sa zamilovala na prvý pohľad. 



Ako prvý do mojej novej zbierky pribudol MAC rúž, ktorý som chcela už strašne dlho, no najbližší obchod MAC je u nás v Bratislave a nemala som tam možnosť ísť. Farbu som si vyberala veľmi dlho.  Nakoniec, som si zvolila sýtu ružovú farbu. 


Ďalšia vec, ktorá pribudla do môjho šatníka bol tento top zo Zary. Má široké rukávy a v prednej časti je kratší ako v zadnej. Je to ideálny kúsok na jeseň, ktorá sa rýchlo blíži. Preto som sa rozhodla nakupovať hlavne prechodné veci, ktoré využijem v chladnejšom počasí. 


Napriek tomu, že prichádza jeseň, neodolala som riflovým shortkám s vysokým pásom. Som s nimi maximálne spokojná. Veľmi milo ma prekvapil obchod, kde som ich kupovala. Boli z výpredaju a predsa mali moje číslo. Čo sa mi nestáva často.  Obchod: New Yorker


Navštívila som aj Orsay a tam som si vybrala  jednoduché tričko, ktoré pôsobí sviežo, hlavne kvôli  puntíkom.



Moja nákupná horúčka stále pokračovala v Lindexe.  Odniesla som si až 2 krásne kúsky. Jedna  je olivovo zelená košeľa, ktorú som ešte v ten deň mala na sebe a ďalší je svetrík s námorníckymi pruhmi  s pleteným vzorom. 


To bol koniec môjho prvého nákupného dňa. Pokračovala som ešte v deň odchodu. V ten deň  mi do očí úplne padol béžový trenčkot, ktorý je strašne jemný a úžasný a spolu s ním listová kabelka. Obidve sú z Manga. Nad kabelkami som chvíľu premýšľala, ktorú si zvolím či to bude strih aktovky alebo "psaníčko" .Ale so svojím výberom som  spokojná. Nie len farba je krásna ale aj materiál. 

 

Posledná vec, ktorú mi kúpil priateľ a som z nej úplne nadšená je táto krásna  kabelka. Keď som ju zbadala hneď som sa do nej zamilovala.  Kamienok tomu dodáva ozdobnosť pri tom kabelka je úplne jednoduchá.  Ešte by som ju nemala nosiť, pretože to je darček k narodeninám, no neviem či vydržím túto dokonalosť nevyvenčiť spoločne s novým oblečením.


Nakoniec malý dodatok, okrem oblečenia som si v Prahe kúpila aj Macarony z  pekárne Paul.  Môžete mi napísať ako to chutí, pretože ja som to ešte neochutnala a  je to poctivo zabalené v krabičke  


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. ah áno, Pražské úlovky, pamätám sa, ako som vášnivo nakupovala, keď som tam bola prvý krát ;P.
    inak, naozaj mádherné kúsky si si kúpila, obzvlášť ten župánik!

    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tam bola prvý krát s rodičmi, ale predsa to bolo len pozeranie pamiatok. Teraz som si to užila voľne vlastným tempom. A ďakujem krásne za pochvalu ^^  čoskoro bude fotenie a určite časť z nich použijem pri skladaní outfitu. tak sa nezabudni potom pozrieť na blog ^^ 

      Odstrániť