Vichy Normaderm

By Nicolette Lear - novembra 18, 2017

V posledných článkoch som zdôrazňovala, aká je dôležitá starostlivosť  o pleť.  Opísala som vám to v článku - Môj život s akné.  Počas  jesene a zimy  je ešte dôležitejšie dbať na svoju pokožku a pleť. (Minimálne pre mňa.) Občas mám pocit že trpím akousi alergiou na zimu, pretože pri prvých ochladeniach sa vyhádžem na líciach tak, ako keby som zjedla  niekoľko čokolád.  Čo na zmiernenie  tejto intolerancie chladu používam? 

Sadu od Vichy Normaderm som si šetrila na teraz.  Skúšala som ju od začiatku Augusta a musím povedať, že ma dosť ohúrila.  Síce akné na mojej tvári momentálne pretrváva, ale nie je to bolestivé akné a vďaka tejto sade sa hojí celkom rýchlo.  Myslím, že sa tieto produkty nedajú zrecenzovať osobitne, pretože ich používam súčasne.  



Balíček som si objednala k narodeninám.  Samozrejme sladké ma neobišlo a to sa odzrkadlilo aj na mojej pleti.  Po niekoľkých dňoch používania čistiaceho gélu a krému začalo začervenanie miznúť. Dokonca som sa  dočkala pleti, kedy ma trápili maximálne tri malé pupienky. Fakt si nepamätám, kedy som mala naposledy tak  krásnu pleť.  Gél používam dvakrát denne a  krém pred  každým nanášaním make-upu a pred spaním. Po umytí je pleť rozžiarená. Nemala som pocit, že by moja pleť  bola suchá až na miesta kde som mala akné. Vďaka krému je pleť pružná, vláčna a hydratovaná, preto neodporúčam používanie týchto dvoch produktov samostatne. 


Krém obsahuje : 
Air Licium, zložené z 99 % zo vzduchu, pre absorbovanie lesku
Phe-Resorcinol ako korektor nedokonalostí a farebných škvŕn
Kyselina salicylová a LHA pre vyčistenie pleti a redukciu pupienkov
Glycerín, ktorý zaisťuje 24H hydratáciu a komfort pleti

Gél obsahuje : 3 kyseliny - LHA, glykolovú a salicylovú, ktoré podporujú pílingový efekt.  Je  určený aj pre citlivú pleť.  Je antialergický a bez  parabénov.   Príjemne sa nanáša. Pri nanášaní sa vytvorí jemná pena, ktorá sa ľahko oplachuje. Podľa mňa je veľmi vhodné ak máte  čistiace  strojčeky na tvár napr od Philipsu. Myslím, že  ak tieto dva produkty  skombinujete, tak vám to zaručí ešte lepší výsledok. 

 


Ak sa rozhodnete používať aj Vichy 3D Correction Dermablend, tak musíte očakávať to, že vaša pleť bude suchá aj po používaní krému. Samozrejme viete tomu predchádzať  veľmi častou hydratáciou pleti. Minimálne dvakrát denne. Make-up je silno krycí a hustý. Fakt dokáže zázraky. Treba si však dávať pozor na "maskový" efekt, a preto  ho kombinujem s riedkym make-up(om) Na kritické miesta, ktoré chcem zakryť nanášam len malé množstvo make-up(u) od Vichy a na ostatné časti používam iný make-up, tak aby som to dokázala zapracovať a nebol tam viditeľný prechod. 



So sadou od Vichy som veľmi spokojná a na svojej pleti vidím zmeny. Určite odporúčam túto značku. Môžte ju kombinovať s mydlom z kozieho mlieka či austrálskym čajovníkom. Ale opäť pripomínam dbať na hydratáciu pleti a to nie len pri používaní týchto produktov, ale aj počas celého roka.

Ako sa staráte o svoju pleť  počas zimy?

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Díky za tip! Se značkou Vichy nemám žádné zkušenosti, používám teď nejvíce produkty od Biodermy a Clinique. :)

    Můj malý sen

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vichy mám moc ráda. Jako malá jsem mívala hodně silné exémy a roky u dermatologů nepomohly. Až jednou nám někdo doporučil krém od Vichy a vyrážka na dobro zmizela už po prvním použití.
    Já akné nemám, takže mi v zimě stačí jen hydratační krém každé ráno a večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemám z Vichy moc zkušeností ale stále dokola někde čitam jak je fajn. Zajímavých produktů mají dle mého dost tak uvidím s čím si udělám premiéru já :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. táto rada je moja obľúbená, a v čase keď mám na pleti nejaké nedokonalosti je to skvelá prvá pomoc..na tonikum Normaderm nedám dopustiť :) takže môžem s tvojou recenziou iba súhlasiť :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť