A slovo dalo slovo

By Nicolette Lear - mája 31, 2017

 


Dovolím si tvrdiť, že dnes je svet plný závistlivých ľudí. Nechcem pôsobiť ani egoisticky, ani povýšenecky, ale je to tak. Nájdete ich všade. Na ulici, v kaviarniach, v reštauráciach, medzi priateľmi a hlavne na sociálnych sietiach.

"Človek závistlivý"- človek, ktorý cíti sebaľútosť, určitú dávku nespravodlivosti. Neustále má smolu a určite si nemôže za to on svojimi činmi. Na svete je len jeho dokonalosť a ta dávka nešťastia, ktorá proti nemu stojí.

Verte mi. Jeho fantázia sa stáva chápadlami, ktoré postupne opantávajú vás či iného poslucháča. Pretvárajú realitu a menia vašu myseľ.

Nenechajte sa od takéhoto človeka zmanipulovať ak vám tvrdí o niekom niečo, čo nie je príliš pekné. Radšej spoznajte osobne tú osobu a až tak si utvorte o nej názor. Nie na základe fotiek a vety "počula som..." Možno tá osoba tak nevyzerá, ale môže byť citlivejšia ako sa zdá. Vo svojom vnútri sa v skutočnosti môže trápiť a premýšľať, prečo na ňu ľudia zazerajú, prečo si kľudne nemôže vypiť kávu bez toho, aby počula o sebe nejakú hlúpu poznámku.

Zamyslite sa či budete počúvať týchto vymývačov mozgov len preto, lebo niekto má lepšiu vec, lepšiu prácu, lepší život ako "on". Reči o tom, že "on" ostal len využitý, zneužitý potrestaný preto lebo niekto iný oplýva niečím, čím "on" nie. Skúste to. Vytvoriť si vlastný názor nie je tak ťažké. Možno nájdete svetlo v ľuďoch, o ktorých ste si doteraz mysleli niečo úplne iné.

Krásnym príkladom je Markétka Bártová, ktorá napísala pre mňa osobne veľmi výstižný článok. Ľudia ju odsudzujú len preto, lebo sa svojou silou, svojim talentom a šikovnosťou dostala tam kde je. Jej článok začína vetou "Dočetla jsem se o sobě už spoustu věcí"... Je podľa vás správne takto súdiť človeka ?

Prečítajte si aj jej článok a zamyslite sa nad fungovaním dnešnej spoločnosti... #MyBeautyMySay



Moji milí Košičania. Do pozornosti by som vám chcela dať aj túto chutnú kaviareň na sídlisku Nad jazerom, v ktorej sme mali možnosť nafotiť outfit. Ďakujem Boston cafe aj za  priestory aj za skvelé pohostenie vo forme osviežujúcich limonád.  Prostredie bolo pokojné a príjemné. Je fajn občas  si posedieť s  priateľmi v tichej lokalite, kde vás nevyrušuje  hluk.  Bol to pre mňa príjemný relax, ktorý som potrebovala.

Celý čas  mi pri fotení robila spoločnosť táto krásna slečna, ktorá sa fotiť  síce nechcela, ale na konci bola z toho asistovania úplne mimo. A viete aká je úžasná? Práve ona  je inšpiráciou pre tento útulný podnik


 


 

Ak sa vám článok páčil nezabudnite ma podporiť komentárom, palcom hore alebo zdieľaním. :)

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Nádherný článek! ♥

    YourVee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie topánky sú sen! S článkom maximálne súhlasím, takých ľudí je enormne veľa hlavne tu v Košiciach.. až sa mi nechce veriť :D

    OdpovedaťOdstrániť