Parížanka a jej parfúm

By Nicolette Lear - apríla 21, 2017



Parfémy sú malé kúzelné veci s veľkou silou. Vyvolávajú vo vás spomienky. Či už dobré alebo zlé. Inšpirujú vás a ostatným povedia kto ste. 



 Každý z nás sa otočí za človekom, ktorý má dobre voňajúci parfém.  Každá vôňa dotvára vašu osobnosť.  Jemné kvetinové  z vás robia vílu, ktorá pôsobí na každého milo a nežne. Naopak ťažká vôňa z vás môže vytvoriť ženu, ktorá pôsobí nespútane a vášnivo. No, ak to s výberom vône pokazíte, môže to byť rovnaké faux pas ako vyhlásenie zlého víťaza pri predávaní Oscarov.  Preto je veľmi dobré nechať si poradiť priamo v parfumérii. Samozrejme aj váš vkus je veľmi dôležitý. Predsa len nebudete používať niečo, čo vám práve nevonia.

Chcela by som vás oboznámiť s  firmou alebo značkou, ktorú dnes recenzujem.  Predstavujem vám značku parfumov GALIMARDktorá má svoju históriu už v 18. storočí. Čo ma ako študenta  histórie zaujalo je fakt,  že pán  menom Jean de Galimard a jeho továreň zásobovala kráľovský dvor počas vlády Ľudovíta XV.

O ich stránke môžem povedať, že je jednoduchá a prehľadná. Aj keď by som si vedela predstaviť zaujímavejší dizajn, ktorý  by zaujal. Ale nie som tu od toho, aby som kritizovala dizajn webu.

Môžte si vybrať či hľadáte parfém, parfumovanú vodu alebo toaletnú vodu.  Parfumerizované hydratačné  krémy, vonné tyčinky, sprchové gély či  rôzne očné séra, kolagénové krémy a množstvo ďalších produktov. To všetko príjemne omámi vaše čuchové bunky. 


Ak nakupujete vône  cez internet je veľmi vhodné najprv si objednať len vzorky. Každý správny e-shop by mal niečo takéto poskytovať, pretože väčšina z nás si nevie predstaviť aká je to napríklad vôňa konvalinky s mandarinkou a čiernou ríbezľou.

Ja som počas  objednávky tieto vzorky dostala. Za čo sa veľmi teším.  Boli medzi nimi aj dámske a pánske vône.  Z 12 vzoriek sa mojim čuchovým bunkám páčilo asi 7 vôní.  Nie som práve milovník ťažkých vôní.  Mám radšej jemné či korenisté vône a tie som medzi nimi našla.  Ale zavoňala mi aj ťažká vôňa, ktorú určite spomeniem neskôr. Košeľa, ktorú som v tú dobu mala na sebe,  šírila tieto vône v šatníku ešte pár dní, čo ma veľmi milo prekvapilo.

Mojou vyvolenou stala  PÊLE-MÊLE.  Ja by som vám ju opísala ako  jarnú alebo letnú vôňu, s ktorou sa chystáte na prechádzku po meste v šatách a sandálkach.  Vo vlasoch vám veje vánok a všade naokolo vás sú kvitnúce stromy. Usmievate sa a užívate si slnečné lúče. 

NUIT CÂLINE- elegantná vôňa, ktorú by som zvolila skôr na ples, alebo akúsi významnejšiu udalosť. Parfum nabitý vášňou, silou a mocou. Dodá vám určitú dávku sebavedomia, kedy sa budete cítiť  medzi ostatnými ako kráľovná večera.
 Z tejto vône som bola veľmi prekvapená. Prvý dojem bol taký - zvláštny. Ako som spomínala, nemusím veľmi vône, ktoré sú ťažké.  No, táto spravila na mňa po niekoľkých minútach veľký dojem. 

Určite aj páni by si prišli na svoje. Tiež sa  mi tu páčilo hneď niekoľko vôni a ak by som mala zvoliť tú najlepšiu, je to asi  BEL CANTOJedná o vôňu, ktorá vášmu výzoru dodá ešte väčšiu iskru. Takéto podobné vône môžte spozorovať alebo skôr zavoňať na pánoch v sakách, košeliach či oblekoch, za ktorými sa otočí nejedná žena.


Poslednú vec, ktorú tu mám je  BRINDILLE HYDRATAČNÉ TELOVÉ MLIEKO, ktoré je úplne úžasné. Veľmi som sa bála kombinácie - ruža, konvalinka jazmín a orgován, ale  neľutujem. Je úplne jemné a pokožka je po ňom veľmi dobre hydratovaná a ešte k tomu aj voniate úplne božsky. Čo viac si priať?  


O úžasný parfém značky GALIMARD budete môcť súťažiť  na facebooku. Došiel v krásnej jednoduchej krabičke. Okrem toho balíček bude obsahovať aj luxusný a upokojujúci krém na ruky. Obohatený o bambucké maslo a olivový olej, tento krém na ruky preniká rýchlo do pokožky a slúži na ochranu, vyživovanie a hydratáciu rúk. Udržiava vaše ruky jemné a hydratované. Jemne vonia tónmi po bambusových
paličkách.



Aby som  nezabudla. Okrem toho že si na stránke GALIMARD.SK môžete kúpiť  už namiešané parfumy nájdete tam aj esencie, z  ktorých si môžete namiešať svoj vlastný parfum. :)

Aké vône milujete vy?  Nezabúdajte na FB  čoskoro začne súťaž. :)

  • Share:

You Might Also Like

2 comments